29 Haziran 2011 Çarşamba

Acı çekmek isteğe bağlanmalı...

Kimin kimi terkettigini bile anlamadığım ayrılık olayından tam 10 gün 7 saat sonra canım yandı...
Seni yumruklayasım var şuanda, o koca bedeninde küçücük kalacak yumruklarımı peşpeşe göğsünün sol tarafina vurasım var... Mantığımın aldığı bir açıklama yapmadan durmayasım var..
Hiç ağlamadım sen gideli, şimdi neden ki yutkunamayışım? Orda burda mutluluk pozları verirken, takmam ben havalarına girmişken-ki sadece hava olduğunu düşünmek istiyorum- ben burda geçirdiğimiz güzel günü düşünüp, sana doğru zıplayıp, suratının ortasına kafa atmak istiyorum.. Burnun kırılıp canın acıyınca sana sarılıp  "gördün mü ben yaralarını sarmana yardımcı olabilirim" demek istiyorum...
Neden ayrılınca hep mutlu günler gelir ki insanın aklına, o soğukluk, o O'na lanet edip uyumaya çalıştığın günler hiç yaşanmamış gibi davranilir? Mazoşist bir ruha sahibiz hepimiz. Acı çekelim, kahrolalım, unutmayalim istiyoruz. Sanki herşey güllük gulistanlıkken ayrılırız. Hayir efendim! ayrılığın bir alıştırma dönemi vardır. Erkekler korkak gibi davranip bizi "bu duruma alıştırma dönemi" yaparlar kendilerince.. Aramalar azalır, iltifatlar olmaz artık, nasıl olduğunla ilgilenmemeler,kendi nasıl olduğunu lütfedip söylemeler... Anlamazlar asıl acı belirsizlikten doğar...
Benimle birkaç ay, bilmem kaç gün sonranın planını yaparken şimdi tut bakalım o sözlerini sıkıyorsa. Devlet acil el koymalı maduriyet oluşan ayrılıklara.  Verilipte tutulamayan her sözün yapımı iki taraf içinde yasaklanmalı mesela. Mesela senin beni etkilemek için aylar öncesinden aldığın Bon Jovi bileti var ya, hani benim bayıldığım, seni gözümde  mükemmel yapmaya iten şu lanet konser bileti.. Hahh işte onu müsanip bir yerine sokma töreni düzenlensin. Arka fondada "Superman Tonight"... Hatta o günün anısına götünün tam ortasına Bon Jovi dövmesi yapılsın.. Yattığın her kadın "aaa bon jovi hastası mısınnnn?? Neee şiiiriiiinnn!!!" derken sen hem bi kızı tavlamak icin tutamayacağin sözler vermemem gerektiğini öğrenirsin, hemde beni biran olsun aklından çıkaramayıp vicdan azabından geberirsin.. Devletin hangi merci ilgeneniyor ki bu işle? En azından O'nu o konsere almasalar... Lütfeeeeennn...
 Günlerdir bunun duasını ediyorum.  Hani Amy Winehouse,  Jamiroquai konserleri iptal edildi ya, hani diyorum Tanrım Bon Jovi konseri de iptal edilse?  Bon Jovi'yi çok severim başina bişey gelmesin ama mümkünse mikrofon tutan elinin küçük parmağı kırılsa? Ya da ne biliyim saçının şeklini beğenmese konseri iptal etse.. Bacağına kramp girse, otelini beğenmese kapris yapsa geri dönse. Lütfenn Tanrım beraber yaptığımız planı bensiz yapmasına izin verme!
Hem biz seninle  kavga dövüş ayrılmadık,niye ayrıldığımızı daha bilmiyorum bile. Son bir erkekliğini gösterip "bu bilet seni düşünerek alınmıştı, başkasıyla olmaz lütfen gel" desen? Söz umitlenmicem, ima bile etmicem, hatta yakin çevredeki en yakışıklı adamla, en romantik şarkıda bakışıcam (sana inat), yani seni rahatsız bile etmem.. Yok yokk en yakışıklı adamla değil ben Behzat Ç.'yle dans etmek istiyorum gözünün önünde. Öpüşmek çok iddiali olur şimdi amire karsi, savcı hanım içeri tıkar mıkar beni, eski insan dışı sevgilim uğruna özgürlüğümden olmak istemem. Evet evet en güzel dikkatini çekme yolu Behzat Ç. ile taıişmak olmalı. Dizide bir figüran bile olsam yeter. Aslında biraz daha büyük düşünmek gerek. Behzat amirim bir repliğinde benden bahsetmeli, benden vazgeçen erkeklerin zavallı olduğunu söylemeli.. Evett evett Ey Bon Jovi konserini iptal etmek için şu acınası kulunu duyan Rabbim, hazır elin ünlülere değmişken şu dileğimide aradan çikarsan..
Pinkylokk is "Madur"